Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Islamistický Trojský kůň v Čechách VI.

V tom islamisty žádaném tažení nestoudně zneužívají moji psychicky nemocnou bývalou ženu proti mně a moji šestiletou letou dceru jako rukojmí 
Na svatbě mého přitele B.von Grunberga, Bonn, 1. Května 1997

Po mém násilném a protiprávním zadržené a po době dva a půl roku v tzv. "bezpečnostních kobkách" vazebních věznic, najednou přijela osobně do vazební věznice v Praze Ruzyni zaměstnankyně soudu, abych podepsal jakýsi papír,  a to že se neodvolávám proti usnesení o mém propuštění, měl jsem to podepsat bez mého právního zástupce. Nepochopil jsem, oč se jedná, nechtěl jsem to podepsat, hledal jsem v tom zase nějakou tzv. justiční levárnu, jelikož ještě před pár dny samotný Ústavní soud svým senátem vedeným profesorem JUDr. Vladimírem Cvetlerem, Csc., zamítl moji žádost o propuštění z vazby a nevěděl jsem, že by se za těch pár dnů stalo něco po právní stránce tak převratného, že by mně už nebylo třeba držet v bezpečnostní cele s masovými vrahy? Že bych se za těch pár dnů po vzoru Franze Kafky proměnil z mimořádně nebezpečné osoby dle Ústavního soudu právního a demokratického státu na nebezpečnou osobu? Po váhání jsem přece jen papír té úřednice, která osobně přišla až do vazební věznice s mým náhlým propuštěním, podepsal. Při této příležitosti podotýkám, že za celou dobu mého držení ve vazbě, jsem nikdy nebyl v soudní síni u žádného trestního soudu ČR, který vždy rozhodoval po třech měsících o prodloužení mé vazby a to včetně Nejvyššího či Ústavního soudu, ale ani když SOUD mně a další tři Kurdy vzal do vazby, tak se nekonal žádný soud, ale nějaký mladík přišel do cely předběžného zadržení a kladl mně jakési otázky, pak odešel a následně jsem se dozvěděl, že to byl soudce! Ta šaškárna byla soudním jednáním a tento tehdy mladík je dnes místopředsedou tohoto samotného soudu.....

http://www.von-gruenberg.de/html/-1/welcome/index.html 

Po svém propuštění jsem přežil jeden únos a jeden pokus mně připravit o život a přece se mi podařilo se dostat do hlavního města Německa do Bonnu ke svému příteli, jednomu z nejvýznamnějších osobností Německa Berhandru von Grünbergovi, který mně přinesl německé státní občanství až do bezpečnostní cely vazební věznice Ruzyně a on na můj příjezd zorganizoval svou svatbou s paní, se kterou žil už dvacet let.

Po několika dnech návštěv mých přátel včetně Güntera Wallrafa, kteří učinili vše u německé vlády, aby mně bylo uděleno německé občanství - snad jeden z vzácných případů v dějinách SRN – jsem se rozhodl navštívit v Turecku svou rodinu, hlavně svou matkou, které jsem nechtěně svým mně vnuceným osudem způsobil tolik bolesti.

 

 

Autor: Yekta Uzunoglu | čtvrtek 6.10.2016 12:19 | karma článku: 18,95 | přečteno: 682x
  • Další články autora

Yekta Uzunoglu

Rukojmí - 1 - Demokratická výměna kus za kus

Rukojmí - institut, který patrně začal existovat společně s lidskou civilizací. Ani božské, ale ani lidské zákony nedokázaly tento institut odstranit ze života naší jinak lidské společnosti.

12.3.2018 v 15:39 | Karma: 6,63 | Přečteno: 187x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí - 2: Pragmatická demokracie a Kurdové jako rukojmí

Dne 18.09.2005 se měly konat v SRN federální volby. Schröder, jako kandidát do funkce kancléře v dalším období, se bál prohry a potřeboval hlasy Turků žijících v SRN majících dvojité občanství.

12.3.2018 v 8:33 | Karma: 0 | Přečteno: 103x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí – 4 - Krajsky,Tigrid, Kohout a Charta 77...

Bylo to někdy v srpnu roku 1979, kdy jsem se po dlouhé konzultaci se svými přáteli z řad Charty 77 rozhodl ve správný čas, aniž bych byl zadržen, dostat do domu Prof. Jiřího Hájka v Zahradním Městě v Praze.

11.3.2018 v 18:35 | Karma: 5,79 | Přečteno: 132x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí 3 - Případ turecký Renault

Psal se rok 1968, kdy se francouzský státní podnik Renault a turecká společnost OYAK patřící výlučně vojákům dohodli a založili společnost Renault Turecko a následně zahájili společnou výrobu osobních automobilů .

11.3.2018 v 14:27 | Karma: 5,37 | Přečteno: 94x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

A Shameful case

On Sunday, February 25, 2018, as a bolt of the blue, tens of millions (maybe hundreds of millions) of people were hit by the report of detention of Salih Muslim,

3.3.2018 v 17:05 | Karma: 0 | Přečteno: 39x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Steinmeier si v Praze může zlepšit reputaci. Poškodil mu ji döner v Turecku

29. dubna 2024  16:05

Pondělní dvoudenní návštěva Česka s fotkami od Vltavy je pro německého prezidenta Franka-Waltera...

Člověk v tísni poprvé sbírá peníze na Palestince. Hamásu nepůjdou, slibuje

29. dubna 2024  15:35

Největší a nejznámější česká humanitární organizace se odhodlala k bezprecedentnímu kroku. Poprvé...

Exprezident Klaus nepovažuje dvacet let Česka v EU za úspěšné období

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno  15:30

Exprezident Václav Klaus vystoupil silně kriticky ke dvacátému výročí vstupu České republiky do...

OBRAZEM: Dvě různá řešení příkladu s cukrovím. Řešte hlavolamy přijímaček

29. dubna 2024  15:28

Na vyhodnocení jednotné přijímací zkoušky budou uchazeči o střední školy a víceletá gymnázia čekat...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 320
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 735x
yektauzunoglu.com 

https://www.facebook.com/MUDrYektaUzunoglu

https://twitter.com/YektaUzunoglu?

 

MUDr. Yekta Uzunoglu (kurdským jménem Yekta Geylanî, * 10. května 1953 Silvan, Turecko) je kurdský lékař a podnikatel s arménskými kořeny (mezi jeho předky byli turečtí Arméni, oběti Arménské genocidy na konci první světové války).[zdroj?] Mimo svých profesí se celoživotně angažuje jako kurdský aktivista (upozorňování na potlačování kurdské menšiny v Turecku, Íránu a Iráku), spisovatel a překladatel: Je například autorem překladů částí Bible a děl Karla Čapka do kurdštiny, a naopak kurdské poezie i prózy do češtiny a němčiny. V roce 2006 obdržel cenu Františka Kriegla.Od roku 1996 německé občanství.

Seznam rubrik