Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takto se chová většina států, pokud to pomáhá v dosažení cílů těch co vládnou. Na tom není nic divného.

0 1
možnosti
Foto

Možná jste nepochopil co jsem chtěl říct. Stát je nemravná instituce založená na vyvlastňování soukromých vlastníků a soustředěním moci do určité kasty lidí. Spoléhat se na jejich mravnost je velmi naivní.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že už jsem nějakou zmínku o této nelidskosti četl, ale stále se mi nechce věřit, že toho je někdo schopen.

Aby nedošlo k omylu, já v ŽÁDNÉM případě nezpochybňuji korektnost vašeho textu a to, že k této události došlo, jen mi to zkrátka hlava nebere. Taky nechápu, že už dávno nebyl natočen film (filmy) na jejím podkladu a nenapsány knihy.

Co rovněž nechápu, že se v té době nenašel někdo, kdokoliv, kdo by připlul a těm lidem pomohl.

Vám díky za blog a připomínku. Je to opravdu velká síla a v separátním pojetí jde o popření samotné lidskosti v některých osobách a skupinách osob.

KARMA.

1 0
možnosti

To je velmi silné. Děkuji.

7 0
možnosti
Foto

Ja Vam dekuji za vas prizen V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS