Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RF

Myslím, že by bylo dobré, kdyby autor , pokud už není evidentně odborník na techniku, se někoho kompetentního zeptal jak to s těmi elektromobily doopravdy je !

Dokonce si plete elektromobil s trolejbusem a to se opravdu naivně odkopal :-)

Trošku napovím, že tedy trolejbus si bere elektrickou energii přímo z rozvodné sítě, kam se dodává převážná část energie z tepelných elektráren neefektivně a neekologicky spalujících hnědé uhlí, no a u elektromobilu se musí tato energie neefektivně skladovat v akumulátoru, jehož výroba dále neekologicky zatěžuje přírodu!! Takže každý trolejbus a elektromobil má výfuk v tepelné elektrárně........prostě otravuje životní prostředí někde jinde, než se pohybuje !

0 0
možnosti
Foto

Pan Fojtiku jak funguje trolebus vim a to jsem dal jako priklad, technika soucastne doby je ve stavu vyrabet elektro-auta , jak se zda neni to v zajmu naftaru . Satelity ve vesmiru pracuji snad naftou !?

1 0
možnosti
  • Počet článků 320
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 735x
yektauzunoglu.com 

https://www.facebook.com/MUDrYektaUzunoglu

https://twitter.com/YektaUzunoglu?

 

MUDr. Yekta Uzunoglu (kurdským jménem Yekta Geylanî, * 10. května 1953 Silvan, Turecko) je kurdský lékař a podnikatel s arménskými kořeny (mezi jeho předky byli turečtí Arméni, oběti Arménské genocidy na konci první světové války).[zdroj?] Mimo svých profesí se celoživotně angažuje jako kurdský aktivista (upozorňování na potlačování kurdské menšiny v Turecku, Íránu a Iráku), spisovatel a překladatel: Je například autorem překladů částí Bible a děl Karla Čapka do kurdštiny, a naopak kurdské poezie i prózy do češtiny a němčiny. V roce 2006 obdržel cenu Františka Kriegla.Od roku 1996 německé občanství.

Seznam rubrik