- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že by bylo dobré, kdyby autor , pokud už není evidentně odborník na techniku, se někoho kompetentního zeptal jak to s těmi elektromobily doopravdy je !
Dokonce si plete elektromobil s trolejbusem a to se opravdu naivně odkopal :-)
Trošku napovím, že tedy trolejbus si bere elektrickou energii přímo z rozvodné sítě, kam se dodává převážná část energie z tepelných elektráren neefektivně a neekologicky spalujících hnědé uhlí, no a u elektromobilu se musí tato energie neefektivně skladovat v akumulátoru, jehož výroba dále neekologicky zatěžuje přírodu Takže každý trolejbus a elektromobil má výfuk v tepelné elektrárně........prostě otravuje životní prostředí někde jinde, než se pohybuje !
Pan Fojtiku jak funguje trolebus vim a to jsem dal jako priklad, technika soucastne doby je ve stavu vyrabet elektro-auta , jak se zda neni to v zajmu naftaru . Satelity ve vesmiru pracuji snad naftou !?