Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

R36o31m71a28n 16F86o25j81t26í65k 4751569808515

Myslím, že by bylo dobré, kdyby autor , pokud už není evidentně odborník na techniku, se někoho kompetentního zeptal jak to s těmi elektromobily doopravdy je !

Dokonce si plete elektromobil s trolejbusem a to se opravdu naivně odkopal :-)

Trošku napovím, že tedy trolejbus si bere elektrickou energii přímo z rozvodné sítě, kam se dodává převážná část energie z tepelných elektráren neefektivně a neekologicky spalujících hnědé uhlí, no a u elektromobilu se musí tato energie neefektivně skladovat v akumulátoru, jehož výroba dále neekologicky zatěžuje přírodu!! Takže každý trolejbus a elektromobil má výfuk v tepelné elektrárně........prostě otravuje životní prostředí někde jinde, než se pohybuje !

0/0
doporučit
13.8.2017 0:19
Foto

Y96e13k48t52a 56U44z46u14n88o97g79l89u 2125940116

Pan Fojtiku jak funguje trolebus vim a to jsem dal jako priklad, technika soucastne doby je ve stavu vyrabet elektro-auta , jak se zda neni to v zajmu naftaru . Satelity ve vesmiru pracuji snad naftou !?

0/0
doporučit
13.8.2017 14:10



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.