Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na Facebooku jsem jako: Juraj Šimek // BOJUJI SÁM PROTI VLÁDĚ, ALE NEJDE TO. NÁRODE POMOZ Máme šanci být jako Němci

JSEMZÁZRAČNÝ A PRVNÍ NA SVĚTĚ, KTERÝ PORAZIL LÉKAŘSKOU VĚDU!!!

NENÍ TO POHÁDKA, ALE REALITA!!!

PO MRTVICI 2.6.2010, VZETÍ CELÉHO LEVÉHO MALÉHO MOZEČKU, PRAVÉHO JEN ČÁST A POPŮL ROČNÍM KÓMATU, MÁM PAMĚŤ OK.

JÁ POTVRZUJI, ŽE JAKO ZDRAVÝ A PAMATUJI SI I DETAILY. MÁM DAR OD BOHA, MÁMNADPRŮMĚRNÉ IQ 115, ZNÁM PRÁVNÍ KROKY A TAK PŘEŽÍVÁM 6 ROK ZNIČUJÍCÍ PODVODY10TI STÁTNÍCH ÚŘADŮ A 5TI JEJICH LIDÍ A ČTVRTÝ ROK PROTI NIM BOJUJI!!!

ZE ZKORUMPOVANÝCH ÚŘADŮ SE BĚHEM ČTVRT ROKU VYKLUBALMAFIÁNSKÝ S.OUD S NAFIÁNSKOU P.OLICICIÍ, KTERÁ VŠECKY DRŽÍ A MNĚ SE PODVODYSNAŽÍ ODSTRANIT.

SOUDNÍ USNESENÍ Č.j. 42 P444/2014-169 -PŘEVEZL JSEM SOUD PO OSMI MĚSÍCÍCH PODVODŮ (28.4.2015 dodáním na soud druhéžádosti o zastoupení členem domácnosti) A UŽ MI MUSELI ZRUŠIT OPATROVNÍKA PODLE§ 29 OBČZ A UDĚLAT „ZASTOUPENÍ ČLENEM DOMÁCNOSTI PODLE § 49 NOZ. USNESENÍ Č.j. 42 P 444/2014-169 – TADY MAFIÁNSKÝ SOUD MĚLNÍK UDĚLAL OPĚT PODVOD A NENÍ TU SCHVÁLNĚ PODPISSAMOSOUDKYNĚ JUDR. IVY KYLAROVÉ A NABYTÍ PRÁVNÍ MOCI.

V tomtousnesení je zrušení opatrovníka podle § 29 OBČZ (jsem omezen na svéprávnosti) audělání zastoupení členem domácnosti podle § 49 NOZ (jsem plně svéprávný).

Když tu nenípodpis soudce, tak je to cár neplatného papíru a jsem stále v omezení nasvéprávnosti!!!....Nemohuv žádném případě dostat mafiánský soud s mafiánskou policií azkorumpovanou sociálku spolupracující se soudem a dělající co chce soud.Ani vládu ČR a další zkorumpované úřady.....Na soudě mitvrdí nesmysl, že je podis jen na založeném originále (na straně státu)....Určitě tam není. Jsem totiž ve vládě ČR. Vláda ani mluvčí pana prezidenta JiříOvčáček mi nevěří a vládní činitelé si mně blokují!!!...Soud podlemě nedává podpis nikdy, ani na jednu stranu, aby člověk nemohl na stát!!!---Zjistil jsem a mám důkazy, že existuje skvěle organizovaná státní mafie (soudy apolicie) vedená-z-vlády,-Ministrem-vnitra-Milanem Chovancem.

1 0
možnosti

J70a29n 18D63ě72t67á67k

2. 8. 2016 10:46

Tak třeba tady v ČR justice řekla Sobotkovi zaplať a co na to Sobotka? :-P

1 0
možnosti

Blbost. Zrovna český ÚS se staví proti rozhodnutí politiků pravidelně.

0 0
možnosti

Možná byste se neměl radovat moc brzy. Když by byla německá justice co k čemu, vykopala by vás všechny, Turky jako Kurdy, abyste ty svoje žabomyší války mohli vést doma a neotravovali s tím v Evropě - konkrétně v Německu. ;-O

1 0
možnosti

Na papíře je Česko ledasčím, například právním nebo demokratickým státem, de facto je Česko něčím úplně jiným. Když už přerostou problémy postdemokracie (ne)odpovědným lidem přes hlavu, a vloží se do toho paní Bradáčová či pan Šlachta, přijdou pánové Sobotka, Chovanec, Tuhý a všechno překopou, aby mohli podvádět dál. Pokud chtějí Češi dál žít v tomto Absurdistánu, potvrdí ve volbách status quo a pojedeme dál ve starých kolejích. Prostě jako celek jsme ještě nedorostli do úrovně vyspělých demokracií, proto na papíře je napsáno něco jiného než je ve skutečnosti.

2 0
možnosti

R^ Dobrá úvaha.

Zeptám se jinak; proč Kurdové - muslimové nevypracují, nebo alespoň neotevřou otázku sestavení islámských zásad (pracovně říkám "Kodex evropského muslima"), které by byly v souladu s evropským právem?

Vím, bylo by těžké najít spolupracovníky pro takovou práci, neboť je znám anonymní průzkum mezi evropskými muslimy a téměř 50% se vyjádřilo pro zavedení práva šária; tedy za současné demokratické uspořádání. Z tohoto pohledu je zřejmé, že islám je v Evropě cizorodý prvek a jeho organizace zde existují protizákonně.

3 0
možnosti

Ten "Kodex" už je dávno vypracován, zrovna dopoledne o tom byl rozhovor s jedním z jeho tvůrců. Ale ten problém třeba v Německu, je, že teprve nedávno se začali školit imamové přímo v Německu. A když tu káží imámové z Turecka a SA, tak to pak v Kolíně občas vypadá jako včera. :-)

2 0
možnosti

Nemecky ustavni soud uz parkrat zatrhl ruzne akce vlady . Byla to vzdycky ostuda pro vladu.

3 0
možnosti
  • Počet článků 320
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 735x
yektauzunoglu.com 

https://www.facebook.com/MUDrYektaUzunoglu

https://twitter.com/YektaUzunoglu?

 

MUDr. Yekta Uzunoglu (kurdským jménem Yekta Geylanî, * 10. května 1953 Silvan, Turecko) je kurdský lékař a podnikatel s arménskými kořeny (mezi jeho předky byli turečtí Arméni, oběti Arménské genocidy na konci první světové války).[zdroj?] Mimo svých profesí se celoživotně angažuje jako kurdský aktivista (upozorňování na potlačování kurdské menšiny v Turecku, Íránu a Iráku), spisovatel a překladatel: Je například autorem překladů částí Bible a děl Karla Čapka do kurdštiny, a naopak kurdské poezie i prózy do češtiny a němčiny. V roce 2006 obdržel cenu Františka Kriegla.Od roku 1996 německé občanství.

Seznam rubrik