Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsem terčem policejní šikany

Který občan v ČR má právní jistotu, abych ji měl i já, kdo ještě navíc od rozdíl od některých občanů hájím skutečné zájmy své hostitelské země, svého druhého domova, když ten první ani ještě nemám?

Pomáhám Kurdům, proto jsem terčem policejní šikany a zvůle

Dívám se na to ze své situace, jsem pořád rekordmanem mezi nevinnými lidmi, kteří pobývali přes dva a půl roku v české vazební věznici, je jasné, že tím zvůle policejní a právní chobotnice v ČR vůči mně neskončila. 

Odseděl jsem 2,5 roku, to jest nad rámec zákonné lhůty, ale zapomíná se na to, že se mnou seděli ve vězení další tři nevinní Kurdové! Jeden zemřel na následky zanedbání jeho nemoci během vazby, zemřel v mladém věku. Druhý je díky následkům vazby do dnešního dne v rukou psychiatrů, tím třetím je můj synovec, student právnické fakulty UK. Můj synovec je tak traumatizován, že od té doby žije na jednom ostrově. A ti, kteří nás dle všeho uvěznili a zničili naše životy, úřadují dále a ještě jsou povýšeni, mají tak "úspěšnou" kariéru, že jejich dnešní moc nelze ani s jejich tehdejší mocí porovnávat.

A turečtí ilegálové, kteří nás účelově obvinili v součinnosti s jistou složku policie, a přitom policie nás také křivě obvinila, těm se ani po osvobozujícím rozsudku nic nestalo, nikdo je za křivé obvinění trestně nestíhal a "podnikají" dál a právě oni pomohli v 90 tých letech mimo jiné pronikání gülenovského kapitálu do Česka.

Tím, že transparentně stojím proti tzv. Islámskému státu a pomáhám Kurdům, jsem se dostal do situace, že stát přinejmenším toleroval teror vůči mně, a to není žádné tajemství.

2 minuty pote jsem byl unesen

Byl jsem unesen příslušníky policie Středočeského kraje dokonce přímo před prezidentskou kanceláří ČR po návštěvě Hradu s kurdskými poslanci! A nikdo se ani neptal, co dělali policisté Středočeského kraje v hl. m. Praze, když zákon tento postup nedovoluje. Jen podotýkám, že před návštěvou na Hrade jsme navštívili Arcibiskupský palác, kde jsme jednali s biskupem Mons. Václavem Malým! Jsme teroristé, protože jednali s duchovními představiteli ČR a s kanceláří hlavy Českého státu, abychom mohli pomoci v Kurdistánu a hlavně jak bychom mohli pomoci Kurdistánu, kde žije 160.000 křesťanů?

Kurdové hledají v křesťanské zemi, u křesťanských představitelů pomoc pro v životní nouzi, ve které se nacházejí křesťané a já, jako hlavní koordinátor celého jednání, jsem byl unesen přímo z Hradu! Toto by se nemohlo stát ani v nějaké tzv. banánové republice!

V těch dnech, kdy jako každý Kurd na světě, jsme bojovali, aby město Kobane nepadlo, jsem byl dne 21. 01. 2015 ve svém domě přepaden recidivistou a dle všeho práskačem třetí kategorie Policie ČR a zázračně jsem přežil! Následně jsem se obrátil na svého právního zástupce, co s tím mám dělat, on mne sdělil, že dle platných zákonů mám oznamovací povinnost. Řekl jsem svému právnímu zástupci o své nedůvěře vůči jistým složkám policie, přesto mně odkázal na znění zákona. Proto jsem na linku 158 oznámil tuto událost Policii ČR! Aniž bych písemně dokončil své podání vysvětlení na policii, tak policie už měla vyhotovený svůj písemný "KONCEPT" -  podle tohoto „jejich koncepce“ obvinili mně - z křivého obvinění! Že by byla policie byla vybavena prorockou silou, že aniž by mně vyslechli a zjistili, co jim řeknu, došli k tomuto závěru a to v součinnosti s okresní státní zástupcem? A já jsem obžalován! Tato událost se odehrála 21. 01. 2015, tedy tři dny předtím, než už bylo jasné, že Kobane nepadne, tedy v těch dnech, kdy jsem potřeboval každou minutu pro pomoc Kobane, já jsem strávil noc s kriminálníkem, který mně přepad a na policii! Tím ti, kteří řekli z města G. Antep (Erdogan), že hodiny do padnutí Kobane jsou spočítané, zlikvidovali jednoho z aktivistů pro Kobane, to jest mně. Tak se dělá aféra ve státě, který navenek hájí demokracii a právní zásady naší civilizace. Co přijde zítra, to nevím, to nemám už ani ponětí! Ten, kdo platí, si může v Česku objednat tanec podle svého gusta! To vím, přesto zůstávám demonstrativně zde, aby nikdo nemohl říct, že "Kurd" utekl!  Ať je ta cena vysoka jak chce, tak setrvám ve svém boji s bezprávím v Česku, který trvá už 22 let!

Často jezdím na bojiště IS-DAEŠ, je jasné, že musím zvažovat, že by mně nemuseli při návratu pustit zpátky do Česka. ČR je země, kde platí sila PENĚZ a nikoliv práva, je vše možné, i když jsem občanem SRN a mám na území ČR trvalý pobyt. Který občan v ČR má právní jistotu, abych ji měl i já, kdo ještě navíc od rozdíl od některých občanů hájím skutečné zájmy své hostitelské země, svého druhého domova, když ten první ani ještě nemám?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

Autor: Yekta Uzunoglu | sobota 17.12.2016 15:00 | karma článku: 24,99 | přečteno: 1084x
  • Další články autora

Yekta Uzunoglu

Rukojmí - 1 - Demokratická výměna kus za kus

Rukojmí - institut, který patrně začal existovat společně s lidskou civilizací. Ani božské, ale ani lidské zákony nedokázaly tento institut odstranit ze života naší jinak lidské společnosti.

12.3.2018 v 15:39 | Karma: 6,63 | Přečteno: 187x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí - 2: Pragmatická demokracie a Kurdové jako rukojmí

Dne 18.09.2005 se měly konat v SRN federální volby. Schröder, jako kandidát do funkce kancléře v dalším období, se bál prohry a potřeboval hlasy Turků žijících v SRN majících dvojité občanství.

12.3.2018 v 8:33 | Karma: 0 | Přečteno: 103x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí – 4 - Krajsky,Tigrid, Kohout a Charta 77...

Bylo to někdy v srpnu roku 1979, kdy jsem se po dlouhé konzultaci se svými přáteli z řad Charty 77 rozhodl ve správný čas, aniž bych byl zadržen, dostat do domu Prof. Jiřího Hájka v Zahradním Městě v Praze.

11.3.2018 v 18:35 | Karma: 5,79 | Přečteno: 132x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí 3 - Případ turecký Renault

Psal se rok 1968, kdy se francouzský státní podnik Renault a turecká společnost OYAK patřící výlučně vojákům dohodli a založili společnost Renault Turecko a následně zahájili společnou výrobu osobních automobilů .

11.3.2018 v 14:27 | Karma: 5,37 | Přečteno: 94x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

A Shameful case

On Sunday, February 25, 2018, as a bolt of the blue, tens of millions (maybe hundreds of millions) of people were hit by the report of detention of Salih Muslim,

3.3.2018 v 17:05 | Karma: 0 | Přečteno: 39x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

  • Počet článků 320
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 735x
yektauzunoglu.com 

https://www.facebook.com/MUDrYektaUzunoglu

https://twitter.com/YektaUzunoglu?

 

MUDr. Yekta Uzunoglu (kurdským jménem Yekta Geylanî, * 10. května 1953 Silvan, Turecko) je kurdský lékař a podnikatel s arménskými kořeny (mezi jeho předky byli turečtí Arméni, oběti Arménské genocidy na konci první světové války).[zdroj?] Mimo svých profesí se celoživotně angažuje jako kurdský aktivista (upozorňování na potlačování kurdské menšiny v Turecku, Íránu a Iráku), spisovatel a překladatel: Je například autorem překladů částí Bible a děl Karla Čapka do kurdštiny, a naopak kurdské poezie i prózy do češtiny a němčiny. V roce 2006 obdržel cenu Františka Kriegla.Od roku 1996 německé občanství.

Seznam rubrik