Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Lidská etika? - část 3

Zlo zesiluje a dostává se do dimenze přesahující představivost autorů hororoých děl, protože je nepředstavitelné i autorům novodobých produktů státních strážců země Franze Kafky.  

Ctihodný pan profesor mně dokolečka předkládal nějaké testy, všechny jsem pokorně udělal, bylo to přece v zájmu mého dítěte. Ptal jsem se ho, proč se musím těm testům podrobit, když v roce 1995 na mne vyhotovili tři znalci jako team znalecký posudek. On se škodolibým úsměvem řekl něco v tom smyslu, že to je minulost a že posudek platí jen nějakou dobu, jako kdyby  se osobnostní struktury člověka nad 40 let mohly změnit každých šest měsíců....

Budiž, v touze, abych mohl své dítě spatřit, dotknout se jí, pomazlit se s ní, hrát si s ní, abych s ní mohl mluvit, tak pro to jsem byl ochoten se i těm testům podrobit. A on jako zkušený, mazaný psycholog, toto hned na mně poznal, věděl moc dobře, že ta bolest z odloučení od mého milovaného dítěte ubíjí celou moji existenci.

A hned využil či zneužil podanou informaci, že jsem se podrobil teamu znalců ke zkoumání a požádal mně, jestli bych mu nemohl znalecký posudek poslat. Já jsem mu ho ve své kurdské naivitě neprodleně poslal. De facto chtěl ale vidět staré posudky, evidentně, aby až se bude zákeřně vyjadřovat k mému duševnímu stavu, aby jeho vyjádření nebylo až tak očividně odlišné od vyjádření těch psychiatrů a psychologů z roku 1995. A hlavně abych ho eventuálně nezažaloval. Já jsem jemu, ale i MUDr. Karlu Stibralovi, poslal všechny znalecké posudky vyhotovené na mně v těch letech, kde se znalci vyjádřili, že netrpím žádnou psychickou chorobu, že mám pevně strukturované osobnostní rysy, že i zátěžová situace mně nedestabilizuje, prostě samé pozitivní rysy a pod znaleckými posudky byl podpis samotného MUDr. Karla Stibrala.

Po "vyšetření " mně sdělil, že někdy v příštích dnech v daném termínu musím k němu opět přijít, že už tam bude i moje dcera a že chce pozorovat náš vztah. Snažil jsem se mu vysvětlit, že matka ignoruje soudem vydané rozhodnutí o střídavé péči a že já svoji dceru vůbec nevidím, že jsem s ní nebyl už delší dobu .... To ho vůbec nezajímalo, měl všechno jasné, jen potřeboval formálně doplnit svůj postup, aby mi tentokrát vrazil nůž tam, kde jsem zranitelný, už mně měl, tak jsem to vnímal já.

Onen den jsem se tam dostavil a za pár chvil přivedl mého andílka, moje neviňátko do místnosti. Světlo mého života bylo v první chvíli v rozpacích, byla v cizím prostředí, nevím, co všechno jí její matka a babička navykládali, celou tu dobu její tak čistou duši trávili jako jedem….

Přesto si za pár malých chvilek na mně vzpomněla, zbavili jsme se i tíhy prof. Vymětala, který tam nad námi visel jak černý neúprosný mrak, začali jsme si hrát, téměř až blbnout….  Toto asi všechno muselo v profesoru Vymětalovi tam ve Faustově domě vnitřně žrát. Po nějaké době, která utekla jako blesk, jsem uslyšel hlas nad námi stojícího osoby, kterou jsem vnímal jako Mefista v bílém plášti. „Čas už skončil“….. My jsme si s dcerou hráli na zemi, zvedl jsem hlavu a podíval jsem se směrem k tomu hlasu, jasně, že to byl hlas toho, koho jsem v onen okamžik vnímal jako Mefista v bílém. Jeho pohled a výraz v jeho očích, které směřovaly až do mého nitra, cítil jsem, jak prostřelily moji duši..  Moje do toho okamžiku kompaktní duše byla rozervána jeho výrazem a jeho hlasem, který se ke mně nesl způsobem, co proděravěl moji duši jako zásah nemilosrdné střely…. Pro mně byl ten hlas víc než sadistický a já jsem byl proti němu naprosto bezbranný, neměl jsem žádný štít, jeho hlas udělal z mé duše rozervanou síť. A můj anděl? Podívala se na něj tak zle, že bych to nedokázal ani v tu chvíli, kdy jsem krvácel ze všech částí mé duše. Dokonce začala křičet, že nikam nejde, že neopustí tátu…. Každý její výkřik, každé její slovo, každý její smutný výraz, co z ní vyzařoval, mně zraňoval ze všech stran…. Z jedné strany  rány Mefista v bílém, z druhé strany rány bolesti mého vlastního dítěte, mého vlastní krve, části mé existence, části mé bytosti…..

Stvořitel chtěl, abych poznal i tuto neúnosnou bolest přímo v domě doktora Fausta?

 

 

 

 

 

 

Autor: Yekta Uzunoglu | úterý 13.12.2016 0:32 | karma článku: 20,22 | přečteno: 569x
  • Další články autora

Yekta Uzunoglu

Rukojmí - 1 - Demokratická výměna kus za kus

Rukojmí - institut, který patrně začal existovat společně s lidskou civilizací. Ani božské, ale ani lidské zákony nedokázaly tento institut odstranit ze života naší jinak lidské společnosti.

12.3.2018 v 15:39 | Karma: 6,63 | Přečteno: 187x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí - 2: Pragmatická demokracie a Kurdové jako rukojmí

Dne 18.09.2005 se měly konat v SRN federální volby. Schröder, jako kandidát do funkce kancléře v dalším období, se bál prohry a potřeboval hlasy Turků žijících v SRN majících dvojité občanství.

12.3.2018 v 8:33 | Karma: 0 | Přečteno: 103x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí – 4 - Krajsky,Tigrid, Kohout a Charta 77...

Bylo to někdy v srpnu roku 1979, kdy jsem se po dlouhé konzultaci se svými přáteli z řad Charty 77 rozhodl ve správný čas, aniž bych byl zadržen, dostat do domu Prof. Jiřího Hájka v Zahradním Městě v Praze.

11.3.2018 v 18:35 | Karma: 5,79 | Přečteno: 132x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí 3 - Případ turecký Renault

Psal se rok 1968, kdy se francouzský státní podnik Renault a turecká společnost OYAK patřící výlučně vojákům dohodli a založili společnost Renault Turecko a následně zahájili společnou výrobu osobních automobilů .

11.3.2018 v 14:27 | Karma: 5,37 | Přečteno: 94x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

A Shameful case

On Sunday, February 25, 2018, as a bolt of the blue, tens of millions (maybe hundreds of millions) of people were hit by the report of detention of Salih Muslim,

3.3.2018 v 17:05 | Karma: 0 | Přečteno: 39x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 320
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 735x
yektauzunoglu.com 

https://www.facebook.com/MUDrYektaUzunoglu

https://twitter.com/YektaUzunoglu?

 

MUDr. Yekta Uzunoglu (kurdským jménem Yekta Geylanî, * 10. května 1953 Silvan, Turecko) je kurdský lékař a podnikatel s arménskými kořeny (mezi jeho předky byli turečtí Arméni, oběti Arménské genocidy na konci první světové války).[zdroj?] Mimo svých profesí se celoživotně angažuje jako kurdský aktivista (upozorňování na potlačování kurdské menšiny v Turecku, Íránu a Iráku), spisovatel a překladatel: Je například autorem překladů částí Bible a děl Karla Čapka do kurdštiny, a naopak kurdské poezie i prózy do češtiny a němčiny. V roce 2006 obdržel cenu Františka Kriegla.Od roku 1996 německé občanství.

Seznam rubrik