Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Lidská etika - část 2.

Zlo zesiluje a dostává se do dimenze přesahující představivost autorů hororoých děl, protože je nepředstavitelné i autorům novodobých produktů státních strážců země Franze Kafky.  

Chtěl jsem poznat prof. Vymětala osobně! Chtěl jsem pochopit, jak nějaký člověk s akademickými tituly ze sociálních věd a k tomu mezitím vedoucí katedry lékařské etiky, se mohl tenkrát tak chovat, chtěl jsem poznat hranici zla v člověku a chtěl jsem poznat, zda se s tím zlem či zrůdností vypořádal, když ta hra, jejíž součástí byl i on, byť v "malé části", skončila jejich "nezdarem". Chtěl jsem poznat jeho chování při konfrontaci se mnou osobně tváří v tvář. Tomu pocitu nelze možná porozumět, ale ten, kdo byl neprávem šikanován a byl odsouzen k zániku a zázračně to vše přežil, možná pochopí, že jsem ho chtěl vidět, dívat se do jeho očí a poznat, co to je za bytost!

V den vyšetření jsem za ním šel, mělo se to konat legendárním, mystickém Faustově domě. Byl jsem tam o půl hodiny dřív a díval jsem se na ty jinak nádherné budovy a stále jsem nemohl pochopit, že právě v té budově je on, ten Vymětal, ten člověk, který se tak nemilosrdně podepsal pod našimi osudy. Každý můj krok mně způsoboval bolest už při vkročení do té budovy, při vědomí, že tam působí Vymětal. Udělalo se mi zle. Osud mně nemilosrdně vedl stále k poznání nepředstavitelného zla! Našel jsem ho někde v prvním patře, zazvonil jsem a čekal jsem, že dveře otevře sekretářka. Ale dveře otevřel on sám, pan "profesor“ stál proti mně v bílém oblečení. Psycholog v bílých kalhotách, v bílé košili a v bílém plášti tak, jako kdyby byl lékařem připraveným k zákroku.

Profesor Vymětal nedokázal skrýt svou nenávist vůči mně. Měl nasazenou masku profesionálního psychologa, masku skládající se z několika vrstev a proměňující se podle potřeby okamžité situace…. Ale přesto ve svých očích v jistých okamžicích nemohl skrýt svoji nenávist vůči mně. Viděl jsem v jeho očích nenávist lovce nad přežívající obětí, která se dostala z jím zasazené rány a stojí proti němu tváří v tvář… V některých okamžicích jeho svérázný výraz pomstychtivosti jako kdyby říkal: tenkrát jsem nevěděl, kde je tvoje smrtelné místo, ale teď to kamaráde vím a tam tě dostanu. Tím mým smrtelným místem byla diagnostikována odborníkem s pedagogickým titulem ve Faustově domě moje bezmezná láska ke svému vlastnímu dítěti, které se mi snažili vyrvat ze srdce, které jsem nesměl ani vidět, ani se jí dotknout. To si vychutnával pan profesor. Jeho "něžné" a "slizké" poznámky doplňovaly jeho vychutnávání si bolesti trpícího otce, trpícího pro své vlastní dítě! Bolest otce, který trpěl…. Například, když jsem zde bojoval o svoji svobodu a čest na objednávku mně zcizenou státní mocí, on sám jel do Německa, kde asi vydělal víc peněz než v ČR. On nám vrazil nůž do zad a následně jel do Německa pro prachy a já zůstal v ČR, kde jsem bojoval proti všem proti mně "zainteresovým" složkám o svou ztracenou, odcizenou čest!  Čest, jako lidská hodnota, byla asi pedagogovi etiky vzdálená jako ani Ondřejovskou hvězdárnou jěště nespatřená hvězda.

Já tam byl s nadějí, že konečně s pomocí placených odborníků nesoucích odpovědnost za naše děti, to jest za další generace naší civilizace, najdu pomoc, zachráním svoji dcerou dle všeho před psychopatickou matkou, abych ji mohl vychovávat tak, aby se z ní stal člověk, jemuž jsou vlastní lidské hodnoty, aby ty hodnoty zdokonalovala a předala dál svým dětem…  Stát k tomuto určení stavu věcí určil i pro ostatní děti profesora Vymětala a soud určil tohoto člověka přímo i pro moje vlastní dítě!

 

 

Autor: Yekta Uzunoglu | neděle 11.12.2016 10:00 | karma článku: 18,21 | přečteno: 566x
  • Další články autora

Yekta Uzunoglu

Rukojmí - 1 - Demokratická výměna kus za kus

Rukojmí - institut, který patrně začal existovat společně s lidskou civilizací. Ani božské, ale ani lidské zákony nedokázaly tento institut odstranit ze života naší jinak lidské společnosti.

12.3.2018 v 15:39 | Karma: 6,63 | Přečteno: 187x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí - 2: Pragmatická demokracie a Kurdové jako rukojmí

Dne 18.09.2005 se měly konat v SRN federální volby. Schröder, jako kandidát do funkce kancléře v dalším období, se bál prohry a potřeboval hlasy Turků žijících v SRN majících dvojité občanství.

12.3.2018 v 8:33 | Karma: 0 | Přečteno: 103x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí – 4 - Krajsky,Tigrid, Kohout a Charta 77...

Bylo to někdy v srpnu roku 1979, kdy jsem se po dlouhé konzultaci se svými přáteli z řad Charty 77 rozhodl ve správný čas, aniž bych byl zadržen, dostat do domu Prof. Jiřího Hájka v Zahradním Městě v Praze.

11.3.2018 v 18:35 | Karma: 5,79 | Přečteno: 132x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí 3 - Případ turecký Renault

Psal se rok 1968, kdy se francouzský státní podnik Renault a turecká společnost OYAK patřící výlučně vojákům dohodli a založili společnost Renault Turecko a následně zahájili společnou výrobu osobních automobilů .

11.3.2018 v 14:27 | Karma: 5,37 | Přečteno: 94x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

A Shameful case

On Sunday, February 25, 2018, as a bolt of the blue, tens of millions (maybe hundreds of millions) of people were hit by the report of detention of Salih Muslim,

3.3.2018 v 17:05 | Karma: 0 | Přečteno: 39x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Pořadatelka nahé párty dostala v Rusku pokutu, provinila se kritikou války

25. dubna 2024  15:14

Moskevský soud ve čtvrtek uložil pokutu 50 tisíc rublů (asi 12 750 korun) televizní moderátorce a...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno 

V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

POLITICKÝ DIÁŘ: Pověstná „střídačka“ ODS a Kupkův úspěch na kongresu

25. dubna 2024

Premium Byť se před čtrnácti dny na kongresu ODS v Ostravě téměř nic nestalo (natož aby šlo o něco...

Odvrátili jsme dronový útok na Minsk z území Litvy, tvrdí Bělorusko

25. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:56

Šéf běloruské tajné služby (KGB) Ivan Tertel ve čtvrtek uvedl, že se podařilo zmařit dronový útok...

  • Počet článků 320
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 735x
yektauzunoglu.com 

https://www.facebook.com/MUDrYektaUzunoglu

https://twitter.com/YektaUzunoglu?

 

MUDr. Yekta Uzunoglu (kurdským jménem Yekta Geylanî, * 10. května 1953 Silvan, Turecko) je kurdský lékař a podnikatel s arménskými kořeny (mezi jeho předky byli turečtí Arméni, oběti Arménské genocidy na konci první světové války).[zdroj?] Mimo svých profesí se celoživotně angažuje jako kurdský aktivista (upozorňování na potlačování kurdské menšiny v Turecku, Íránu a Iráku), spisovatel a překladatel: Je například autorem překladů částí Bible a děl Karla Čapka do kurdštiny, a naopak kurdské poezie i prózy do češtiny a němčiny. V roce 2006 obdržel cenu Františka Kriegla.Od roku 1996 německé občanství.

Seznam rubrik