Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Drákula

Za staletí prošlo institutem Icoglan tisíce křesťanských dětí, kterým byla urvána lidskost z jejich existence podobným způsobem, jako u Vlada III. alias Drákula 
Vlada III. alias Drákula

Minulý týden o chlup prošel v Turecku zákon amnestující a legalizující znásilnění a týraní mladých děvčátek. Na protest a pod tlakem z celého světa byl návrh zákona stažen k dalšímu projednávání, během kterého předseda vlády Turecka, ale dokonce i Erdogan, ujistili pedofily, že zákon po "úpravě" projde, že se uzákoní! Dle všeho bude zákon jen kosmeticky poupraven a po poučení z prvního pokusu projde formálně parlamentem a hlavně bleskově, aby svět nestačil opět "řvát".

Při tomto pohledu si oprávněně myslící člověk klade otázku, proč je vlastně pro Erdoganovo Turecko tak nezbytné se soustředit na legalizaci a amnestii pedofilie v situaci, kdy se země potýká se závažnými i mezinárodními problémy. Tato otázka má v Turecku mnohem rozsáhlejší historické, kulturní či přesněji řečeno subkulturní, etnologické a etnografické rozměry, které "civilizovaný svět" dlouho v zajetí svých vlastních zájmů přehlížel, nechtěl o faktech ani vědět, ale ani slyšet.

Dum kde se narodil Vlad III ,  kde směl do svých 11 let mít radost ze života než byl lifrován do rukou sultána

Přitom "elita" civilizovaného světa dobře ví, že na samotném osmanském dvoře byly páchány sexuální zločiny, akty, který dle lidských, ale i božských zákonů nelze vnímat jinak, než znásilnění a týrání dětí  nejen na dětech ženského pohlaví, ale především na chlapcích. Taková byla nedílná součást sultánského života. Západ ví a chce vědět jen o Harému! Ve stejném sultánském paláci, který navštěvuje v Istanbulu každý druhý turista, který chce "hned a honem" vidět Harém, vedle na třetím dvoře bylo staletí zařízení -zázemí "içoglanu" to jest násilné pohlavní zneužívání a týrání chlapců pocházejících především z Evropy. O této nelidské - bestiální skutečnosti "elita" civilizovaného světa věděla a to moc dobře! Ale ani tato bestialita, ale ani jiné obdoby nelidského zacházení, nebránily odpovědným křesťanským zemím, aby aktivně podporovali Osmanskou říši proti například Rusku, aby pomáhaly Osmanům při genocidě a vyhnání Arménů a jiných křesťanských, židovských, jezídských menšin!

Osmanský Sultán při výuce

Některé příběhy chlapců, kteří přežili týrání v "paláci", jsou zapsány do dějin díky odvážným historikům a spisovatelům. Jeden z mnoha příběhů  týraných křesťanských dětí, je příběh Drákuly, který Bram Stoker zpracoval povrchně, aniž by šel do hloubky důvodů, které z člověka udělaly Drákulu!

Psal se rok 1442, kdy byl vládcem Osmanské říše Sultán Murat II. a valašským knížetem Vlad II., který, aby zajistil osmanskou podporu, na žádost sultána poslal oba dva svoje syny Vlada (III.) a Radu do Osmanské říše. Oba malí chlapci měli zůstat u osmanského dvora jako záruka jeho loajality a podrobit se osmanské výuce. Aniž by Vlad II. tušil, co ta výuka ve skutečnosti obnáší.

Hlavním městem Osmanské říše bylo město Edirne, ležící dnes nedaleko bulharských hranic.

Oba chlapci netušili, co pro ně "osud" připravil za zákeřnou propast, těšili se, že si zajedou kočárem na výlet do Říše a budou dokonce pohoštěni u samotného sultána. 

Polední rituál Sultána

Obě děti byly hned po příjezdu Sultánovi ukázáni a sultán se již při prvním setkání "zamiloval" do jedenáctiletého Vlada III. Oba chlapci byli umístěni do "chlapeckého harému". Ví se, že Vlad III. byl nejoblíbenějším chlapcem Sultána ze všech chlapců z harému, dokonce mnohem oblíbenější, než jeho bratr Radu.

Vlad byl brutálně zneužíván po dobu celých šesti let. Čemu všemu byl vystaven, to nevíme, víme jen, že dostal přezdívku Kazikli rumunský Tepes, to jest ten, kdo je obětí "narážeče" či "napichovače".

Sultán se" baví "

Když mu bylo sedmnáct let a začaly mu růst vousy a knírek, dostal se už dle řádu chlapeckého harému "do důchodového věku". Sultán mu tehdy dal armádu a  jmenoval ho Vojvodou a poslal ho, aby dobyl pro Sultána Valašsko, to jest jeho vlastní zemi. Jelikož si Sultán nebyl jistý, zda za šest let, co mu Vlad  poskytoval rozkoš, mu rozkoš poskytoval proto, že se mu to líbilo, nebo ji jen strpěl, nechal si jeho bratra Radu ve škole poturčenectví, aby si byl jistý, že má u sebe zbraň pro případ, kdyby se Vlad neuposlechl jeho pokyny jako vojvoda.

 

Napichovaní osmánu jako odveta

Ve Vladovi III. se po dobytí knížectví Valašska "probudilo vše, co musel po celých šest let prožívat a začal vše Osmanům vracet po svém to, jak on sám strpěl. Osmanské zajatce napichoval na dřevěné ostré kůly, jejich turbany přibíjel k jejich lebkám hřebíky. A toto napichování se dostalo do mytologických rozměrů, že je třeba ďábla píchnout do srdce...... Veškeré jeho myšlení tím i produkty jeho myšlení, byly poznamenány významem slovesa píchat a slovesa, které upřesňovalo význam tohoto slova. My známe rámcové jevy, kterým byl chlapec po šest let vystaven, tím je opakované znásilnění, ale nevíme nic, co skutečně ještě musel tento chlapec všechno vytrpět v "paláci". To osmanská "výuka" z něho udělala Drákulu, jaká ovšem byla, to se jen můžeme  domýšlet......

K likvidaci Vlada Tepese poslal Sultán ještě daleko větší armádu vedenou jeho vlastním bratrem, dokonale poturčeným Radulem a přezdívaným v Saraju (paláci) "krasavec". Žádný jiný paša, ale poslušný bratr měl zavraždit neposlušného bratra. To, že nakonec bratr bratra nezavraždil nebylo proto, že by se Radul o bratrovraždu nepokusil, ale díky tomu, že nebyl ani zdatný bojovník, ani vojevůdce.

Když Sultán Mehmet, syn Sultána Murata, se po smrti svého otce stal v roce 1453 Sultánem dobytím tisíciletého hlavního města Východořímské říše Istanbulu – Konstantinopolisu, nabyl obrovské bohatství. Jeho nejvyšší prioritou bylo s nabytím bohatství a tím posílením svého postavení, okamžitě zlikvidovat Vlad III. Na jeho hlavu vypsal obrovské odměny, na které po dobytí Konstatinopolisu měl přehnaně dost (peněz) zlata. Přitom Mehmet byl skoro stejně starý jako Vlad III. A moc dobře věděl, že ve stejné době, kdy on si hrál v růžové zahradě v osmanském paláci v Edirne, byl o pár metrů dál Vlad III. podroben jeho otcem nelidské barbarské zvůli… Podle lidské etiky by se dal od Mehmeta očekávat alespoň soucit nebo pokus o smír. Ne, on chtěl jeho hlavu za to, že porušil řád u sultánského dvora a tím je zradil!

Ten životaplný, veselý chlapeček, vychovaný na šlechtickém dvoře, o kterém Vlad III. v lidských chvílích snil, v něm už dávno neexistoval.

Všechno bylo pro něj neúnosné. Šel do boje s Turky, které znal víc než kdokoli jiný, s vědomím, že padne, chtěl, aby už všechno skončilo.Chtěl konečně skoncovat s tělem, které mu způsobilo tolik bolesti.

Na zlatem tácku Mehmet hlavu Vláda III. dostal.

Toto je historie jedenáctiletého dítěte, které se nechtěně a proti své vůli dostalo mezi ozubená kola osmanské antietiky.

Napichování a krvavá legenda, kterou za sebou zanechal Vlad Tepes, se v roce 1897 ztělesnila do podoby Drákuly, kterého lze zabít jen probodením jeho srdce. Ve filmu Francisa Forda Coppoly  se část Rumunska, Transylvánie, dostala  do povědomí světové veřejnosti v podobě země Konta Drákuly a pro generace je zdrojem páchaných nepředstavitelných krutostí. Za legendou se ovšem skrývá pro naši civilizaci nepředstavitelná krutost, které byly vystaveny děti na Osmanském dvoře a nejen tam na dvoře…

Za staletí prošlo institutem Icoglan tisíce křesťanských dětí, kterým byla urvána lidskost z jejich existence podobným způsobem, jako u Vlada III. Jejich příběhy neměly to štěstí, aby se odrazily byť v romantickém zpracování obdobně jako u Brama Stokera, proto se o nich civilizovaný svět ani ve zromantizované podobě nedozvěděl. Jejich příběhy ale zůstaly v srdcervoucích písních, v žalostných legendách balkánských křesťanských národu, dál se nesměly dostat. Osmanská říše byla přece "strategickým partnerem" západu, tak jako tomu je dnes. V Čechách se dochovalo starodávné přísloví jako staletá moudrost národa: "poturčenec horší Turka", ale tato česká moudrost  dnes naráží na kamenné a studené zdi státních institucí a padá tam někde na chodník.

Letos v březnu manželka Erdogana na jedné tiskové konferenci, které se zúčastnila jako čestný řečník, vychvalovala před celým světem osmanské harémy. Harémy jsou podle ní vzdělávací instituce, kde se ženy připraví na celý svůj život, v harémech mají ženy podle ní možnost „dozrát“. Takové je stanovisko turecké I. dámy k harémům! Erdogan oslavuje vše osmanské, tak nebuďme překvapeni, když se za čas Erdogan jako muž vyjádří k "institutu" Icoglan - mužského harému se stejným obsahem…..

Nevím, pročpak bychom se měli divit, že současné Turecko, které chce i v osobě Erdogana  ztělesňovat vše, co je spojeno s turko – islamismem,  legalizuje a amnestuje pedofilii páchanou "jen na děvčatech" ...... doufám a modlím se, abychom se nedočkali legalizace a amnestování pedofilie páchané i na chlapcích, která je stejně jako u děvčat v Turecku v rozporu s psaným zákonem tolerována, pokud se nedostane do cenzurovaných medií....

 

 

 

   

Autor: Yekta Uzunoglu | pátek 2.12.2016 23:12 | karma článku: 35,95 | přečteno: 2958x
  • Další články autora

Yekta Uzunoglu

Rukojmí - 1 - Demokratická výměna kus za kus

Rukojmí - institut, který patrně začal existovat společně s lidskou civilizací. Ani božské, ale ani lidské zákony nedokázaly tento institut odstranit ze života naší jinak lidské společnosti.

12.3.2018 v 15:39 | Karma: 6,63 | Přečteno: 187x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí - 2: Pragmatická demokracie a Kurdové jako rukojmí

Dne 18.09.2005 se měly konat v SRN federální volby. Schröder, jako kandidát do funkce kancléře v dalším období, se bál prohry a potřeboval hlasy Turků žijících v SRN majících dvojité občanství.

12.3.2018 v 8:33 | Karma: 0 | Přečteno: 103x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí – 4 - Krajsky,Tigrid, Kohout a Charta 77...

Bylo to někdy v srpnu roku 1979, kdy jsem se po dlouhé konzultaci se svými přáteli z řad Charty 77 rozhodl ve správný čas, aniž bych byl zadržen, dostat do domu Prof. Jiřího Hájka v Zahradním Městě v Praze.

11.3.2018 v 18:35 | Karma: 5,79 | Přečteno: 132x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rukojmí 3 - Případ turecký Renault

Psal se rok 1968, kdy se francouzský státní podnik Renault a turecká společnost OYAK patřící výlučně vojákům dohodli a založili společnost Renault Turecko a následně zahájili společnou výrobu osobních automobilů .

11.3.2018 v 14:27 | Karma: 5,37 | Přečteno: 94x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

A Shameful case

On Sunday, February 25, 2018, as a bolt of the blue, tens of millions (maybe hundreds of millions) of people were hit by the report of detention of Salih Muslim,

3.3.2018 v 17:05 | Karma: 0 | Přečteno: 39x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Kdo spustil kauzu Sálih Muslim?

V neděli, to jest 25. 2. 2018, jako z čistého nebe zasáhla desítky (ne-li stovky) milionů lidí zpráva o zadržení Sáliha Muslima, spoluzakladatele a do loňského roku spolupředsedy kurdské politické strany v Sýrii,

2.3.2018 v 10:48 | Karma: 0 | Přečteno: 46x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Verfassungswidriger Prozess!

Das Verfassungsgericht der Tschechischen Republik hat meine Verhaftung mit Urteil vom 13. Februar 2018 (Aktenzeichen III CC 1920/17) für verfassungswidrig erklärt.

24.2.2018 v 13:25 | Karma: 0 | Přečteno: 44x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Anti-constitutional process !

The Constitutional Court of the Czech Republic declared my arresting as anti-constitutional – through its finding of February 13, 2018 and III CC 1920/17.

21.2.2018 v 18:16 | Karma: 0 | Přečteno: 31x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Protiústavní proces...

Ústavní soud svým nálezem ze dne 13.02.2018 a III. ÚS 1920/17 prohlásil, že moje loňské zatčení bylo protiústavní.

21.2.2018 v 12:41 | Karma: 6,78 | Přečteno: 116x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Cihutî li Kurdistane :Welate ku Keştîya Nuh xwe sipartîye

Herema Kurdistane ya îroyîn ji mej da buye ware olen mezin wek Cihutî, Mesîhîtî u Îslamyete u di nav gelen Kurdistane de ew ol belav buye.

19.2.2018 v 17:22 | Karma: 0 | Přečteno: 13x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Pogrom Židů za “sekulárního demokratického ” Turecka – II. Část

S událostmi v posledních pěti letech se svět jakoby tzv. probudil a ptá se, jak je to vlastně se sekularitou Turecka.

18.2.2018 v 10:37 | Karma: 0 | Přečteno: 50x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Pogroms to the Jews at the time of “Secular and Democratic” Turkey – Part III

The Jews were expelled from the Cities of Dardanelles and Silivri, on June 25, 1934. On June 28 the expulsion continued. They were being expelled from cities in the European part of Turkey,

17.2.2018 v 10:26 | Karma: 0 | Přečteno: 49x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Pogrom Židů za “sekulárního demokratického ” Turecka – III.část

S událostmi v posledních pěti letech se svět jakoby tzv. probudil a ptá se, jak je to vlastně se sekularitou Turecka.

16.2.2018 v 19:37 | Karma: 0 | Přečteno: 27x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Rakev ; Salavator

Před nedávnem jsem napsal o největší civilní námořní katastrofě II. světové války a o bestialitě “moderního demokratického Turecka”, kterou bylo odsouzeno ke smrti téměř 4000 Židů.

6.2.2018 v 12:21 | Karma: 0 | Přečteno: 43x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Nemrud’un Kizi Zilhan

Nazim Hikmet’in bir şiirinde dedigi gibi ; ”Odayi saran odun kokusu, dişarida çiseleyen bir yagmur, sicak bir çay ve aklimda çocuklugumdan kalma bir masaldi annem.”

23.1.2018 v 19:43 | Karma: 8,93 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ostatní

Yekta Uzunoglu

‘Xaxem’a yekemîn a Jin kî bu ?

Asenat Barzanî bi jîyan u xebata xwe ku ji mîrovatîye re hişt, nîşan dike ku role berz ya jinen Kurd wek ulumdar çend sedsal bere jî hebu ye.Asenat Barzanî di demekî wusade jiyaye ku Rojhilata navîn de JIN - dervaye

21.1.2018 v 15:19 | Karma: 12,04 | Přečteno: 568x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Who was the first female „rabbi“?

Asenath Barzani has been showing the role of Kurdish women in society for centuries.Her story as a woman philosopher and theologian will be remembered by Kurdish and Jewish women

18.1.2018 v 7:03 | Karma: 12,03 | Přečteno: 289x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Aus dem Respekt vor sich selbst

"Wir dürfen uns nicht länger von den türkischen Staatsmännern beleidigen lassen", haben wir zu Beginn dieses Jahres, vielleicht im Frühjahr, den verzweifelten Ruf von dem Bundespräsidenten Frank-Walter Steinmeier gehört.

16.1.2018 v 14:44 | Karma: 10,51 | Přečteno: 295x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Because of respect of ourselves

Because of respect of ourselves we must not let the Turkish statesmen to offend us any longer, the German President Frank-Walter Steinmeier screamed desperately at the beginning of this year, some time in the spring.

15.1.2018 v 14:41 | Karma: 11,88 | Přečteno: 436x | Diskuse| Politika

Yekta Uzunoglu

Pogroms to the Jews for the "Secular Democratic" of Turkey - Part I

With the events of the last five years, the world has woken up like this and asks how Turkey's secularity is.

11.1.2018 v 14:22 | Karma: 14,65 | Přečteno: 302x | Diskuse| Politika
  • Počet článků 320
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 735x
yektauzunoglu.com 

https://www.facebook.com/MUDrYektaUzunoglu

https://twitter.com/YektaUzunoglu?

 

MUDr. Yekta Uzunoglu (kurdským jménem Yekta Geylanî, * 10. května 1953 Silvan, Turecko) je kurdský lékař a podnikatel s arménskými kořeny (mezi jeho předky byli turečtí Arméni, oběti Arménské genocidy na konci první světové války).[zdroj?] Mimo svých profesí se celoživotně angažuje jako kurdský aktivista (upozorňování na potlačování kurdské menšiny v Turecku, Íránu a Iráku), spisovatel a překladatel: Je například autorem překladů částí Bible a děl Karla Čapka do kurdštiny, a naopak kurdské poezie i prózy do češtiny a němčiny. V roce 2006 obdržel cenu Františka Kriegla.Od roku 1996 německé občanství.

Seznam rubrik