Islamistický Trojský kůň v Čechách XII.

11. 10. 2016 10:00:00
V tom islamisty žádaném tažení nestoudně zneužívají moji psychicky nemocnou bývalou ženu proti mně a moji šestiletou letou dceru jako rukojmí .

A tak se rozhodlo, že podám vysvětlení ke všem svinstvům pocházejícím z tzv. trestního spisu úřadu Václava Kučery. Začal můj výslech u ředitele Interpolu Ankara, u člověka, který byl snad nejvzdělanějším policistou, kterého jsem kdy vůbec jsem poznal. Pocházel ze stejného města jako já a na ulici by nikdo neřekl, že je policistou a já ho vlastně nikdy v uniformě neviděl. Trvalo to 21 dní do nočních hodin, kdy se šlo o každé slovo s ohledem na to, že nejsem právník a nevěděl jsem, jak to formulovat svinstvo malého čecháčkovského úředníka hrajícího si v srdci Evropy na Napoleona. Po dokončení výslechu tento výslechový protokol poslal se všemi podklady nejen do všech poboček Interpolu po celém světě, ale též i mezinárodním a národním institucím odpovědným za bezpečnost svých zemí na evropském kontinentu, do všech databází, do všech archivů, ale i jednotlivým resortním ministrům.

Ale! Stále ještě nade mnou visel zákaz opuštění Turecka. Pan Sezgin zavolal ministru vnitra a požádal ho, aby si na mně udělal čas, aby mně vyslechl a že je ten zákaz protiprávní, jelikož jsem bezúhonný člověk. Tak aniž bych tušil (a to netušil ani tak zkušený politik, jako byl pan Sezgin), jak silná je už turko-islamistická hydra, šel jsem za ministrem vnitra. Už na první pohled se mi ten člověk nějak nezdál. Vyposlechl mně, ale pak řekl, že má různá jednání a abychom se sešli večer v rezidenci ministra vnitra, to jest v jeho rezidenci. Navštívil jsem ho tam a vysvětlil jsem mu, že jsem bezúhonný člověk a navíc občan SRN a že je ten zákaz nezákonný, že nechci jít na velvyslanectví SRN a zůstat tam, hlavně teď ne, když už je konečně u vlády opět demokratická vláda bojující proti turko-islamistům. Poslouchal mně velice klidně, ale přesto jsem cítil, že to, co mu říkám o turko-islamistech, se ho nějak dotýká. Snažil se být velice zdvořilý a "neprozradit" svoje nitro. Slíbil, že učiní vše, aby můj zákaz opustit Turecko byl odstraněn. Ubíhaly dny a dny, ale zákaz stále platil. Téměř každý den jsem navštěvoval pana Sezgina, ten pokaždé v mé přítomnosti zavolal ministrovi vnitra a pro něj typickým velice přátelským hlasem se ho ptal, proč ještě zákaz platí. Pokaždé dostal vyhýbavou odpověď.

Mezitím zatkli jak pana Hanefi Avciho, ale také jeho bývalého ředitele policejní zpravodajské služby. Pan Avci, který odhalil jako jediný policista v dějinách Turecka prorůstání turko-islamistické hydry do státních struktur a který se přes noc stal legendou Turecka, byl zatčen a to za vlády, která se dostala k moci jako jediná možná alternativa proti turko-islamistickým politickým silám.

A pan Mehmet Eymur? Náměstek ředitele a šéf oddělení protiteroristické tajné služby? Toho odvolali ho ze všech funkcí a poslali ho do Washingtonu jako řadového diplomata!

Turecko se opět dostalo do šoku.

Pan Hanefi Avci týden po svém zatčení poslal po svém advokátovi poselství těm tajemným silám, že ani jeho zatčením nic nezmůžou a že vše nahrál na různá média a že jeho přátelé mají vše uložené a že zbytek, co nemohl z časových důvodů sdělit vyšetřovací komisi, bude odvysílán všemi médii.

Tehdy to stačilo, aby právo začalo opět fungovat.

Za pár dnů byl propuštěn na svobodu a byl ale zařazen pod přímou kontrolou policejního prezidia, neměl už žádnou funkci.

Když jsem ho navštívil na policejním prezídiu, měl kancelář ve vedlejší budově, jedna kancelář, jeden podavač čaje, jeden řidič - ochrance a četl knihu Sofiin svět od norského spisovatele .... a byl naprosto klidný, vyrovnaný jako vždy a věděl, že lidská hloupost a chamtivost vede Turecko ke katastrofě. Měl odpoledne schůzku někde v centru Ankary v kavárně s člověkem, který, když byl policejním důstojníkem v mém rodném městě, byl tyran v jeho oddělení a chtěl se mu omluvit. Říkal: víte pane doktore, já pocházel z chudých poměrů a poslali mně do policejní školy, kde nás naučili, že musíme podezřelé týrat, já žádný jiný vzor tehdy neměl než ty instruktory, udělali ze mě málem zrůdnou týrající osobu! Co bych za to dal, kdybych měl profesi, jako máte vy, profesi lékaře, když ne, alespoň ošetřovatele nebo učitele malých dětí ...... toto byl Hanefi Avci, jakého jsem poznal. A tehdy ještě Hanefi Avci zdaleka netušil, co všechno bude muset ještě prožít jen kvůli tomu, že se dotkl turko-islamistické hydry....

Autor: Yekta Uzunoglu | úterý 11.10.2016 10:00 | karma článku: 13.95 | přečteno: 333x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 21 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 13.10 | Přečteno: 241 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 17.78 | Přečteno: 416 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.06 | Přečteno: 106 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.97 | Přečteno: 582 | Diskuse
Počet článků 320 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 733

yektauzunoglu.com 

https://www.facebook.com/MUDrYektaUzunoglu

https://twitter.com/YektaUzunoglu?

 

MUDr. Yekta Uzunoglu (kurdským jménem Yekta Geylanî, * 10. května 1953 Silvan, Turecko) je kurdský lékař a podnikatel s arménskými kořeny (mezi jeho předky byli turečtí Arméni, oběti Arménské genocidy na konci první světové války).[zdroj?] Mimo svých profesí se celoživotně angažuje jako kurdský aktivista (upozorňování na potlačování kurdské menšiny v Turecku, Íránu a Iráku), spisovatel a překladatel: Je například autorem překladů částí Bible a děl Karla Čapka do kurdštiny, a naopak kurdské poezie i prózy do češtiny a němčiny. V roce 2006 obdržel cenu Františka Kriegla.Od roku 1996 německé občanství.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...