Islamistický Trojský kůň v Čechách X.

9. 10. 2016 11:00:00
V tom islamisty žádaném tažení nestoudně zneužívají moji psychicky nemocnou bývalou ženu proti mně a moji šestiletou letou dceru jako rukojmí

Když jsem stál před branami kasáren s jednou taškou v ruce a ještě v tom vedru, mi bylo na zvraceni. Vcítil jsem se do duše Cizince od Alberta Camuse, nevěděl jsem vůbec co a jak.... Jako člověk bez rozumu jsem jel na autobusové nádraží, kde jsem nastoupil do jakéhosi autobusu. Odvezl mně do Antalya, tam jsem nastoupil zase do jiného autobusu, který mně odvezl do blízkosti Olympos, dál jsem šel do Olyposu pěšky, tehdy to tam ještě bylo jako v rezervaci, kde sídlil nějaký turecký kočovný kmen, těm Turkům se říkávalo Yörük. Ti si stavěli místo na spaní mezi stromy ve výšce tří metrů. Tam jsem zůstal. Spal jsem dny a dny ve výšce tří metrů v Olyposu a možná jsem i někdy sešel dolů, jen abych něco snědl či vypil....

Nebyl jsem ve stavu, abych si uvědomil, že na moji zprávu čekají příbuzní, přátelé, známí...

Nevím, jak dlouho jsem v Olymposu "vegetoval", ale pamatuji si, že pak jsem přece jen našel sílu jít k moři a pozorovat západ slunce či sedět jako staří rytíři z antiky...

Po nějaké době jsem opustil Olympos a chtěl jsem jet do rodného města, ale po deseti hodinách jízdy, když řidič ohlásil, že příští stanice je Kapadokie, bez rozmyslu jsem vystoupil z autobusu a šel jsem pěšky několik kilometrů do Kapadokie. Ubytoval jsem se v jedné skalní místnosti vytesané v jeskyni, kde jsem opět pár dnů jen spal. Pak někdy jsem si půjčil malou motorku, jezdil jsem s ní po Kapadokii po místech, která ještě tehdy nebyla pro turisty dostupná, jako například antická nemocnice pro pacienty s leprou, kostel, kde v roce 1915 shromáždili křesťany a pak dveře zvenčí zavřeli a osmanští vojáci do nich stříleli z oken a zmasakrovali je všechny, co byli v kostele. To mělo znamenat: "když chcete ke svému Ježíšovi, my vám tu cestu zkrátíme"....

Po určité době jsem se dostal do stavu, že jsem už vnímal lidi kolem. Viděl jsem, jak jsou místní Turci bezohlední, nekultivovaní, hrubí a rozhodl jsem se, že kraj opustím. Nevím proč, ale místo do rodného města ke své rodině, jsem jel do Ankary. Asi jsem už opět získal sílu a chtěl jsem konfrontaci s drsnou tamější realitou, kde de facto probíhala "poslední bitva" za záchranu demokracie před invazí islamistů.

Když jsem dorazil do svého bytu a otevřel jsem dveře, v bytě nebylo vůbec nic. Absolutně nic, šel jsem za domovníkem a ten byl zaskočen tím, že mně vidí. Sdělil mi, že po té, co jsem odjel (to jest na vojnu) přijeli nějaké osoby se statní znakem, přiměli ho, aby jim otevřel dveře a všechno odvezli. Zapadalo to do sebe, už jsem si byl jist, že ta vojna měla být mojí likvidací a nikdo patrně nepočítal s tím, že padne vláda a pan Ismet Sezgin tak rychle sestaví novou vládu, stane se místopředsedou vlády a ministrem obrany. Tak jako lupiči odvezli moje věci, tak ti, co rozkradli můj majetek poté, co mně uvěznili v Česku, jsou to dokola lidé se stejnou univerzální mentalitou zločinců.

Autor: Yekta Uzunoglu | neděle 9.10.2016 11:00 | karma článku: 13.63 | přečteno: 434x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Politika

Vladislav Svoboda

1. díl Listopad-jiný pohled

Aniž jsme si to tehdy uvědomovali, tak od 17. listopadu se všude vyskytovali agenti StB. Počínaje Činoherním klubem nebo balkónem Melantrichu. Bohužel naše dění ovlivňují dodnes.

28.3.2024 v 14:31 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 31 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 23.76 | Přečteno: 430 | Diskuse

Petr Duchoslav

Ruský břeh Roberta Fica

Jsem proslovenský, dělám vlasteneckou a suverénní politiku, vše jen pro národ. Tak by se stručně dala charakterizovat politika staronového premiéra Roberta Fica. Zní to sice líbivě, ale realita je bohužel jiná.

27.3.2024 v 9:24 | Karma článku: 25.11 | Přečteno: 512 | Diskuse

Petr Štrompf

Utažený kremelský šroub. Stržený závit pak způsobí pohromu

Islamisté vraždící v Moskvě. Mrtví na obou stranách ukrajinské fronty. Represe režimu, žijícího ve strachu o sebe samého. Šrouby stále utahuje a bude je utahovat ještě víc.

26.3.2024 v 17:34 | Karma článku: 18.71 | Přečteno: 466 | Diskuse

Michal Sabó

Rudá záře nad Moskvou aneb mají teroristi právo na soucit?

Útok v Rusku, při němž útočníci v koncertním sále na okraji Moskvy v pátek zabili nejméně 133 lidí a mnoho dalších zranili, nám nastavil zrcadlo. Máme Rusko litovat?

26.3.2024 v 7:13 | Karma článku: 36.52 | Přečteno: 2307 | Diskuse
Počet článků 320 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 733

yektauzunoglu.com 

https://www.facebook.com/MUDrYektaUzunoglu

https://twitter.com/YektaUzunoglu?

 

MUDr. Yekta Uzunoglu (kurdským jménem Yekta Geylanî, * 10. května 1953 Silvan, Turecko) je kurdský lékař a podnikatel s arménskými kořeny (mezi jeho předky byli turečtí Arméni, oběti Arménské genocidy na konci první světové války).[zdroj?] Mimo svých profesí se celoživotně angažuje jako kurdský aktivista (upozorňování na potlačování kurdské menšiny v Turecku, Íránu a Iráku), spisovatel a překladatel: Je například autorem překladů částí Bible a děl Karla Čapka do kurdštiny, a naopak kurdské poezie i prózy do češtiny a němčiny. V roce 2006 obdržel cenu Františka Kriegla.Od roku 1996 německé občanství.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...